فروش بزرگ شیره خرما سنتی در سال 99

شیره خرما سنتی و عسل درجه یک سبلان در بازار به صورت عمده و کیلویی به فروش می رسد که با مراجعه به فروشگاه های مواد غذایی می توان این محصول را با قیمتی مناسب تهیه کرد.

فروشگاه های بزرگی که در زمینه فروش شیره خرما فعالیت دارند انواع شیره خرما را در کیفیت بالا و به صورت بسته بندی متنوع در وب سایت اختصاصی خود برای فروش, به اشتراک می گذارند.

فروش بزرگ شیره خرما سنتی در سال 99

خواص شیره خرما در طب سنتی چیست؟

خواص شیره خرما در طب سنتی چیست؟ از نظر طب سنتی شیره خرما و عسل صفادشت خوانسار دارای خواص درمانی زیادی می باشد. این نوع شیره دارای انرژی زیادی می باشد از این رو از ارزش غذایی ویژه ای برخوردار می باشد.

شیره خرما دارای املاح, ویتامین B, آهن و فسفر می باشد که مصرف آن در صبحانه, سلول های عصبی را فعال و از ایجاد کم خونی ممانعت می کند. علاوه بر این مصرف دو بار در هفته شیره خرما, ناراحتی و عصبانیت را کاهش و درد ها را تسکین می دهد.

از دیگر خواص شیره, درمان یبوست است زیرا شیره خرما به دلیل داشتن خاصیت ملین کنندگی, عملکرد دستگاه دفع را بهبود می بخشد. در طب سنتی از این محصول برای افرادی که مشکلات قلبی و گوارشی دارند, استفاده می شود زیرا مصرف شیره خرما باعث می شود تا فعالیت باکتری ها در دستگاه گوارش افزایش یابد.

هم چنین در افرادی که کم خونی دارند, مصرف شیره توصیه می شود چون سرشار از آهن و فولات می باشد که فولات به عنوان یک ماده غذایی خون ساز شناخته شده است از این رو مصرف آن در زنان باردار برای رفع کم خونی بسیار مفید می باشد.

علاوه بر ذکر موارد بالا, به کارگیری شیره خرما در رژیم غذایی دانش آموزان, سبب افزایش قدرت یادگیری و تقویت حافظه می شود و با بالا رفتن سن, از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می کند.

در طب سنتی از این شیره به دلیل دارا بودن کلسیم و فسفر زیاد, در درمان بیماری هایی چون التهاب مفاصل و آرتروز استفاده می کنند بدین صورت که با مصرف مقداری شیره در هفته می توان درد های روماتیسمی و درد مفاصل را کم کرد.

از دیگر خواص آن می توان درمان شب کوری را نام برد که به دلیل داشتن ویتامین A در تقویت بینایی تاثیر گذار است.

خرید کلی شیره خرما سنتی نیم کیلویی

خرید کلی شیره خرما سنتی نیم کیلویی شیره خرما را می توان در انواع مختلف با کیفیت بالا از فروشگاه های مواد غذایی به صورت کلی یا کیلویی خریداری کرد که معمولا شیره خرما کیلویی نسبت به خرید کلی از قیمت بالاتری برخوردار است.

شیره خرما سنتی کیلویی را می توان به صورت مختلف بر حسب اندازه مورد نیاز در ظروف درب دار نیم کیلویی, یک کیلویی و … خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما