صادرات عمده شیره انگور زرد

صادرات عمده شیره انگور زرد و روغن ارده کنجد دلربا توسط گروه های بازرگانی مختلف به کشورهای گوناگونی انجام می شود. این نوع از فرآورده را که طی یک فرآیند ویژه ای آماده می نمایند، در بسته های متفاوتی جای گرفته و سپس به بازارهای جهانی ارسال می گردد. به هر حال، تجار سعی می نمایند تا محصولات کارخانه بزرگ تولید شیره را به دست آورند که مرغوبیت بالایی دارد. آنان خرید شیره را به صورت عمده انجام می دهند.

صادرات عمده شیره انگور زرد

بررسی کیفی شیره انگور زرد

بررسی کیفی شیره انگور زرد جهت این که بهتر به بررسی کیفیت شیره انگور زرد و حلوا ارده جنتی بپردازیم، باید به رو‌ند تولید آن نظری اجمالی بیندازیم. عموماً این فرآورده از شیره تیره رنگ به دست می آید. یعنی در گام اول آن محصول را آماده کرده و سپس با دستگاه های بزرگ هم می زنند. البته در شرایط هوای بسیار سرد که این کار با سرعت بالایی انجام می شود.

پس از هم زدن سریع، شیره انگور که در ابتدا رنگی سیاه دارد، اندکی کف می کند و به رنگ سفید متمایل به زرد آن را می توان مشاهده نمود. این نوع از فرآورده غلظت بالاتری را دارا بوده و در عین حال، طعم خاصی دارد. به همین دلیل فواید آن نیز بیشتر از نوع نوع سیاه می باشد.

به هر حال، از چنین ماده غذایی بیشتر برای دلپذیر شدن خوراکی های گوناگون استفاده می نمایند. مثلاً می توان آن را به جای شیرینی جات مصنوعی همراه با صبحانه و یا میانه وعده میل کرد. در پخت کلوچه های محلی، حلوا، شیر برنج و سایر فرآورده های غذایی دیگر به کار برد.

به هر صورت، این نوع از شیره را باید در جای خنک نگهداری نمود، در غیر این صورت، کم کم رنگش به حالت اولیه بر‌ ‌می‌ گردد.

تولید کننده شیره انگور زرد

تولید کننده شیره انگور زرد بزرگترین تولید کننده شیره انگور زرد، فراورده را همانطور که توضیح دادیم در شرایط خاصی آماده می کند. برای آماده سازی آن شرکت یک سری از مسائل را نیز در نظر می ‌گیرد که ما در زیر به آنها اشاره می نماییم:

  • از دستگاه های پیشرفته کار می گیرد.
  • بهترین نوع انگورها را آماده فرآوری می نماید.
  • به استانداردها توجه دارد.
  • نوع ارگانیک را فرآوری می کند.
  • به مسائل بهداشتی به شدت دقت می کند.
  • آنها را پس از آماده سازی در بسته بندی های خاصی قرار می دهد.

به هر صورت، شیره هایی که در ایران تولید می شوند به دو روش هستند که ما در اینجا به نوع کارخانه ای اندکی پرداختیم. نوع سنتی هنوز هم با افزودن خاک رس و گرفتن آن به دست می آید که هر دو از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند و به همین دلیل توانسته اند بازار فروش عالی تجربه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما