صادرات شیره انگور مرغوب

صادرات شیره انگور مرغوب  و عسل درجه یک سبلان از ایران به سایر نقاط جهان، نشان دهنده محبوبیت این ماده غذایی و فواید سرشار آن می باشد؛ شایان ذکر است که کشور ایران، پیشینه ای نسبتاً طولانی در تولید فرآورده های میوه ای به خصوص شیره انگور دارد؛ امروزه نیز وجود باغ های انگور فراوان در سراسر کشور به علاوه مقرون به صرفه بودن هزینه انرژی و نیروی انسانی، باعث شده است؛ که ایران پتانسیل بسیار خوبی برای تولید و صادرات شیره مرغوب داشته باشد.

صادرات شیره انگور مرغوب

بررسی مشخصات شیره انگور مرغوب

بررسی مشخصات شیره انگور مرغوب همان گونه که می دانیم؛ شیره انگور و عسل صفادشت خوانسار، حاصل حرارت دادن و تغلیظ آب انگور می باشد؛ این کار باعث قابلیت نگهداری آن به مدت طولانی خواهد شد.
ناگفته نماند که پیش از حرارت دادن آب انگور و به منظور گرفتن طعم ترشی آن، مقداری خاک سفید یا خاک شیره به آن اضافه می کنند؛ البته این خاک به همراه تفاله و مواد اضافی، ته نشین شده و کاملاً از شیره جدا می گردد؛ بنابراین می توان گفت که یکی از مشخصات شیره انگور اصل و مرغوب، عدم باقی ماندن خاک سفید در آن می باشد.

در ادامه آنچه بیان شد؛ باید گفت که جهت بررسی سایر ویژگی های شیره انگور مرغوب، باید در درجه اول به درجه خلوص، طعم، رنگ و غلظت آن توجه کرد؛ زیرا شیره انگور اصل به هنگام چشیدن تا حدودی طعم انگور را تداعی می کند؛ همچنین به طور معمول رنگ این شیره، عسلی مایل به قهوه ای است؛ اما گاهی اوقات به رنگ های تیره تری نیز دیده می شود؛ غلظت مناسب، یکی دیگر از مشخصات شیره انگور مرغوب به شمار می رود.

فروشگاه شیره انگور مرغوب

فروشگاه شیره انگور مرغوب فروشگاه شیره انگور مرغوب، این محصول را با کیفیت عالی ارائه می دهد.
لازم به ذکر است که به طور کلی شیره های اصل و طبیعی، خواص بیشماری داشته و مهم ترین تاثیر آنها تقویت ایمنی بدن می باشد؛ همچنین این مواد غذایی به گرم نگه داشتن بدن در فصل زمستان کمک کرده و از ابتلا به سرماخوردگی پیشگیری می کنند.

در یک فروشگاه شیره انگور مرغوب، می توان ارقام مختلف این ماده غذایی بی نظیر را با طعم ها و رنگ های مختلف مشاهده کرد؛ همچنین بسته بندی های متنوعی برای شیره انگور وجود دارد.

آنچه مهم است؛ رونق کار فروشگاه های شیره انگور می باشد؛ همان طور که می دانیم و پیشتر نیز اشاره شد؛ این فرآورده، ارزش غذایی بالایی داشته و به خون سازی بدن کمک می کند؛ علاوه بر این شیره انگور، تاثیر بسیار خوبی بر دستگاه گوارش داشته و جهت درمان نفخ به کار می رود.
شایان ذکر است که در بسیاری از موارد می توان شیره انگور را جایگزین شیرین کننده هایی مثل شکر نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما