خرید عمده شیره خرما باکیفیت

شیره خرما و عسل 250 گرمی از جمله خوراکی های مقوی به شمار می رود که معمولا در وعده صبحانه به کار می رود. خواص زیادی برای آن ذکر کرده اند و بیشتر کارشناسان، استفاده از این شیره را برای رفع خستگی و افزایش انرژی در طول روز توصیه می کنند. شیره خرما باکیفیت هم اکنون در فروشگاه های کشور وجود داشته و برخی از این مراکز، امکان خرید عمده این محصول را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده اند.

خرید عمده شیره خرما باکیفیت

روش مصرف شیره خرما

روش مصرف شیره خرما

روش های مختلفی برای مصرف شیره خرما و عسل ارگانیک رایحه وجود دارد. توصیه می شود برای استفاده بهینه از کالری و انرژی این ماده غذایی با ارزش، آن را در وعده صبحانه خود میل کنید و در طول روز دچار افت قند و یا خستگی نشوید.

در صورتی که به شیر آلرژی ندارید، می توانید شیره خرما را همراه با شیر میل کنید و خواص این شیره را بالاتر ببرید. از جمله فواید این ماده غذایی پرارزش برای بدن را در زیر برای شما آورده ایم:

  1. شیره خرمای درجه یک حاوی آهن، فسفر، کلسیم، پتاسیم، مس، منگنز، ویتامین می باشد و به این ترتیب اگر دچار کمبود این مواد معدنی هستید، می تواند سهم قابل توجهی از آن را جبران نماید.
  2. شیره خرما، کالری زیادی داشته و انرژی زیادی برای شما خواهد داشت. به این ترتیب اگر خستگی های شما به دلیل کمبود انرژی باشد، می تواند به راحتی آن را رفع نماید.
  3. به دلیل داشتن آهن، برای درمان کم خونی بسیار توصیه می شود.
  4. سرشار از کلسیم بوده و می تواند برای استخوان ها مفید باشد و به همین دلیل برای کودکان درحال رشد بسیار توصیه می شود.
  5. این ماده می تواند برای دستگاه گوارشی هم بسیار پر فایده باشد.

البته در مورد میزان مصرف این ماده قندی باید دقت زیادی به عمل آورد و به ویژه برای افراد دیابتیک و افراد چاق و یا در معرض چاقی و نیز برای افرادی که قادر به فعالیت بدنی نیستند و یا کم فعالیت دارند، باید مصرف آن محدود و مطابق نظر کارشناس صورت گیرد.

فروشگاه عرضه شیره خرما باکیفیت

فروشگاه عرضه شیره خرما باکیفیت کیفیت شیره خرما عاملی موثر در تعیین قیمت آن به حساب می آید و بهترین و درجه یک ترین انواع آن مستلزم پرداخت مبلغ بیشتری است.

اابته برخی از این فروشگاه عرضه شیره در کشور، به طور مستقیم و با حذف واسطه این محصول را برای مشتریان عرضه می کنند و به این ترتیب از هزینه های اضافی ناشی از این دلال ها می کاهند.

شیره خرما درجه یک و با کیفیت طبق اصولی ساخته می شود و بسیاری از فروشگاه ها در ایران این نوع از شیره با کیفیت را برای فروش به مشتری عرضه می دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما