تولید شیره انگور اعلا صادراتی

شیره انگور که از عصاره گیری انگور و جوشاندن انگور با یک حلال مانند آب تولید می شود محصولی بسیار پر خاصیت و مقوی می باشد.

شیره انگور در مناطق مختلفی تولید می شود و درجه های کیفی متفاوتی دارد، در ایران عمدتا آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و خراسان رضوی قطب تولید شیره انگور مرغوب و تولید کننده شیره انگور اعلا صادراتی شناخته می شوند. شیره انگور خواص درمانی بسیار زیادی دارد که در ادامه به ان اشاره خواهیم کرد. 

تولید شیره انگور اعلا صادراتی

راهنمای خرید شیره انگور اعلا

راهنمای خرید شیره انگور اعلا شیره انگور اصل با خواص بی نظیری که دارد از سوی پزشکان و همینطور در طب سنتی به مصرف آن بسیار توصیه شده است. برای تهیه شیره انگور اعلا باید مواردی را در نظر داشته باشید و هنگام خرید آن به این موارد دقت کنید. شیره انگور اعلا و اصل طعم و مزه شیرین انگور را حفظ می کند و با خوردن آن باید طعم شیرین انگور را حس کنید، شیره انگور مزه بسیار شیرینی دارد زیرا برای تولید آن از انگور های خیلی شیرین استفاده می شود.

مورد دیگر برای تشخیص شیره انگور اصل رنگ آن می باشد شیره انگور اصل رنگ عسلی و مایل به خرمایی دارد البته در تهیه شیره انگور سنتی چون در دیگ های معمولی و تحت حرارت بسیار زیاد تهیه می شود رنگ آن ممکن است تیره تر باشد اما شیره انگور صنعتی چون در دیگ های مخصوص و تحت حرارت غیر مستقیم تولید می شود رنگ بسیار روشن تری نسبت به شیره انگور سنتی دارد.

برای تهیه شیره انگور از نوعی خاک استفاده می شود که در نهایت باید از شیره جدا شود پس باید دقت شود که این خاک به طور کامل از شیره جدا شده باشد. و مورد آخر اینکه برای تولید شیره باید میزان رطوبت انگور به طور کامل گرفته شود زیرا این کار باعث بالا رفتن میزان ماندگاری شیره می شود.

فروش ویژه شیره انگور اعلا صادراتی

فروش ویژه شیره انگور اعلا صادراتی شیره انگور ضعف عمومی بدن را از بین می برد، منبع غنی از انواع ویتامین های آ، ب و ث می باشد، مالیدن آن بر روی پوست برای از بین بردن انواع لکه پوستی بسیار مفید است، تقویت کننده کبد بوده و به خون سازی بسیار کمک می کند، مشکل نفخ را بسیار بهبود می بخشد و ترکیب آن با سرکه برای درمان بیماری یرقان بسیار مفید می باشد و شیره انگور به دلیل همین خواص درمانی دارد بسیار محبوب می باشد و بازار خرید و فروش بسیار داغی دارد.

شما نیز می توانید برای خرید شیره انگور با کیفیت به صورت عمده، مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب اقدام کنید و با فروش شیره در بازار های سراسر ایران درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما