تولیدی شیره انگور کیلویی

شیره انگور کیلویی و عسل گون گزانگبین همان طور که می دانید از انگور تازه به عمل می آید، این شیره به علت داشتن طبع گرمی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای مصرف در ایام سرد مخصوصا در وعده های صبحانه بسیار خوب و مناسب می باشد.

شیره انگور به دو روش صنعتی و خانگی درست می شود که هر دوی این روش ها بسیار با کیفیت هستند و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تولیدی شیره انگور کیلویی

خواص شیره انگور و کاربرد آن در طب سنتی

خواص شیره انگور و کاربرد آن در طب سنتی

هر کسی که تا کنون شیره انگور  و عسل طبیعی ایلام را مصرف کرده باشد باید در نظر داشته باشد که شیره خوب و تازه شیره ای است که رنگ بسیار شفاف و روشنی داشته باشد و در این شیره نباید پرزهای ریز وجود داشته باشد، چون وجود این پرز ها یعنی شیره تازه نیست و در نتیجه کیفیت خوبی نیز نخواهد داشت،هر چه شیره تازه تر باشد رنگ آن نیز شفاف تر و کیفیت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

گفتی است که شیره انگور تازه را بسیار راحت می توان از شیره خرمای مانده تشخیص داد یکی از این روش ها این است که قاشق را درون شیره انگور می گذاریم سپس پر از شیره می کنیم و بلند میکنیم شیره سرازیر شده از قاشق را نگاه می کنیم اگر شیره به صورت صاف پایین آمد و شکرک در آن دیده نشد  میتوان آن شیره را تازه دید و از کیفیت آن مطمئن شد و با خیال راحت از آن شیره مصرف کردو از خرید خود لذت برد

فروشگاه شیره انگور کیلویی

فروشگاه شیره انگور کیلویی

تولیدی شیره به صورت مستقیم و بدون واسطه بسیار مناسب و بصرفه تر می باشد. مشتری می تواند برای اینکه محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کند؛ باید خود به طور مستقیم به سراغ تولیدی ها  برود.

حتما می دانید که وجود این عرضه کننده ها و نمایندگی ها در سرتاسر کشور خرید را برای مصرف کننده در هر کجا که باشد حتی در مناطق دور افتاده اسان تر و سریع تر می کند و قیمت مناسبی هم دارند.

 به طور کلی خرید شیره به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

اگر خرید به صورت مستقیم از تولیدی باشد  بصرفه تر است.در روش حضوری مشتری با مراجعه به فروشگاه می تواند خرید خود را انجام دهد و در روش غیر حضوری از طریق سایت های فروشگاه شیره خرما می تواند به آسانی خرید اینترنتی خود را انجام دهد.

شیره  تازه طعم و مزه بسیار خوبی دارد خرید شیره خرما بیشتر به فصل نیز بستگی دارد  فصل های سرد و خنک فروش شیره خرما بسیار زیاد تر از فصل های گرم می باشد و فروش خوبی دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما