توزیع کننده شیره ی انگور سفید

شیره انگور و حلوا ارده کچیب مزه بسیار شیرین و خوشمزه دارد و دارای طبعی گرم است و در برخی غذاها مانند شیر برنج، فرنی و حلوا استفاده می شود. می شود از این شیره برای میان وعده و یا صبحانه با نان گرم استفاده کرد مخصوصاً در زمستان که هوا سرد است این شیره بسیار مناسب است. ما توزیع کننده شیره ی انگور سفید هستیم و این شیره را با کیفیت بالا تولید کرده ایم.

توزیع کننده شیره ی انگور سفید

علت روشن بودن رنگ شیره انگور

علت روشن بودن رنگ شیره انگور اگر تغذیه مناسب باشد بدن قوی میشود و در برابر تمام بیماری ها مقاومت می کند. شیره ی انگور و حلوا ارده عمده برای بدن بسیار مفید است. برای برخی افراد این سوال پیش می آید با وجود که شیره انگور سیاه است چرا به این شیره، شیره روشن یا سفید می گویند.  وقتی که در هوای سرد این شیره را به سرعت هم می‌زنند کف میکند و سفت میشود و رنگ آن سفید دیده می شود همچنین برخی از این شیره ها به علت شکرک زدن در هوای سرد و غلیظ بودن بیش از حد آن به زرد تبدیل می شود و رو به روشنی می رود و این هم یکی دیگر از دلایلی که به آن شیره انگور سفید میگویند.

به طور کلی این شیره را با روش خاص درست میکنند. آب انگور را می گیرند  و با خاک سفید که دارای املاح معدنی و آهک است قاطی می کنند و این باعث می‌شود تا آب انگور تسفیه شود و پس از آن شیره را می پزند تا ترش نشود و بعد به وسیله پارچه های مخصوص این کار را انجام می دهند یعنی آن را از خاک جدا می‌کنند و بعد می‌جوشانند، زمان جوشاندن، کپکها از بین می‌روند و شیره ای با غلظت بالا به دست می‌آید که رنگی سیاه دارد و در هوای سرد به سرعت آن را هم می‌زنند که کف می‌کند و سفت می شود و رنگ آن سفید می شود.

از مهم ترین خصوصیاتی که این شیره دارد افسردگی را برطرف می کند و شیر مادران را زیاد میکند، ضد نفخ است و بدن را قوی میکند. ما عرضه شیره را با قیمت مناسب در فروشگاه های خود انجام می دهیم. شما می توانید به این فروشگاه مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

عرضه شیره ی انگور سفید

عرضه شیره ی انگور سفید ما عرضه کننده شیره ی سفید هستیم که خاصیت زیادی برای بدن انسان دارد. از جمله تقویت کننده بدن است و انرژی بدن را زیاد می‌کند و برای افرادی که دارای کم خونی هستند بسیار مناسب است. طبع این شیره گرم است. در زمستان افرادی که دچار گرفتگی عضلات می شوند و یا زیاد سرما می خورند برای آنها بسیار مفید است.این شیره دارای ویتامین c و  A و B است.

این شیره وزن را افزایش می‌دهد مخصوصاً افرادی که دوست دارند به طور مستمر از این شیره استفاده کنند این شیره باعث می‌شود که التهابات حلقی درمان شود همچنین این شیره افسردگی را درمان میکند و بدن را گرم نگه میدارد. شما می توانید از این شیره در صبحانه با نان گرم و برای میان وعده استفاده کنید همچنین این نوع شیر برای تقویت کودکان ضعیف بسیار عالی است. ما توضیع کننده شیره ی انگور سعی هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما